Wednesday 19 November 2008

Genius comes at a price!


Dis nou wat jongste MiniMe netnou vir my sê, net na ek my middelvinger gebrand het, hier onder by die basis reg waar hy teen wysvinger skuur. Klein hel. Gee hom sommer 'n klap op sy gat, maar dit kan jy ook nie meer nie, want dis kindermishan-deling. Yeah right, dan is ek seker ernstig mishandel (apologie aan my dierbare ouers wat aan praktiese kindersielkunde geglo het), maar nouja dit het my niks skade gedoen nie, eerder goed. Was ok maar 'n cheeky klein blogsempie, dis seker waar Dawid dit vandaan kry.


Hoe het ek gebrand... ek kom daarby. Sien, die loemende Groot Trek het my skielik laat besef ek moet skoonmaak ook, elke hoekie en draaitjie. Toe koop ek vir my op Trademe 'n lekker Pullman steam jet masjientjie. Man hy werk lekker. Te goed eintlik. As mens te lank op een plek stoom haal hy sommer die verf of kleur van die muurpapier ook af. En toe word die nozzletjie vuil en ek veeg hom so ingedagte met die lappie in my linkerhand, ja daai ene met die gat in wat ek eintlik al wou wegsmyt maar nou handig inkom. Die gat, dis nou waar die popo die fen strike, sien. Want toe die vuurwarm (stoom, onthou) nozzletjie by die gat kom, wat mooi met my sensitiewe vingertjie opline, toe dink ek woorde wat ek nie veronderstel is om te ken nie.

My lus vir skoonmaak is sommer geblus. Maar daar is geen genade vir arm mense en immigrante nie en ek moet aangaan want Seza is doer ver in Donker Afrika.

Of is ek nou 'n emigrant - het al so baie getrek ek weet ook nie meer of ek kom of gaan nie.

No comments:

Post a Comment