Saturday 15 November 2008




Sê my,
Is daar iewers dalk 'n land van rus en
Sê my,
Is daar vêr 'n vreemde kus
Waar die swerwer eindelik rus?
En as daar is
Neem my saam, neem my saam
Wie weet, iewers is daar dalk 'n land van rus en
Wie weet
(Koos du Plessis)


Ek leen ernstig by beide ou Koos Rasperstem en medeblogger http://pitkos.blogspot.com/ wat dit eerste gebruik het. Maar jissie, dis so gepas in ons geval. Ek en LM (Liewe Man) het van die begin af wanderlust gehad... Secunda, Phalaborwa, Richards Baai, toe NZ, eers Doubtless Bay en Kaitaia en die laaste 3 jaar Auckland. En hier gaat ons alweer...

Maar ek dink ons rus is hier. Minder as 'n uur in Brisbane met ons Oktober vakansie, het ons besef ons is tuis. Uit-bleddie-eindelik. Net jammer ons moes terugkom om te sort en weg te smyt en te pak.

Dis waar ons nou sit. Hurry up and wait. Ons wag vir die pakkers om die container te pak, en dit gaan nie gebeur voor middel Desember nie, want jongste MM (Mere Male of Mini Me, afhangend van sy graad van domgeit op daai oomblik) moet eers klaar skoolgaan, sien.

En ek en Wag was nog nooit maatjies nie. Ongeduldig het niks teen my nie. Sien, my ou Moeks het altyd gesê sy sal dit of dat NIE DULD NIE, en dis net waar ek met my negatiewe konnotasie met die basiswoord geweier het om in die ry te staan vir dit.

Nog 'n probleempie is dat ek nie altyd mooi luister nie. En dan wonder ek waar kry my MM's dit?

Okay, voor ek julle verveel, lang storie kort. Na sewe blisvolle jare in New Zealand is ons op pad na die Wonderlike Land van Oz. Gedog die keer sal ek dit vir die nageslag neerpen, anders verloor ek dalkies weer al my notas soos met die groot trek hierheen. &#@%& tegnologie is nie dependable nie, een crash en WOOSH als is weg.

Ek dwaal alweer af. Anyway, kan nie wag vir Krismis die jaar nie. Nie oor hy so wonderlik gaan wees nie, maar ons vlieg die dag daarna.

KRISMIS KOM NOU!

No comments:

Post a Comment